Handelsbetingelser for Thy Dental

1.Modtagelse af udstyr til reparation

1.1 Modtagelse af udstyr: Thy Dental modtager udstyr til reparation af tandlægeudstyr fra kunder til videre teknisk service og genopretning af funktionalitet.

1.2 Betingelser for levering til Thy Dental: Kunden er ansvarlig for at levere udstyret til reparation til Thy Dental på egen regning. Vi anbefaler at benytte transportfirmaet GLS for bekvemmelighed og pålidelighed i leveringen.

2. Levering af repareret udstyr

2.1 Levering af repareret udstyr: Thy Dental sørger for at returnere det reparerede udstyr til kunden ved hjælp af transportfirmaet GLS.

2.2 Ansvar for levering: Thy Dental påtager sig ikke ansvaret for tab eller beskadigelse af udstyr under transport af transportfirmaet GLS. Det anbefales, at kunden tegner yderligere forsikring for beskyttelse af udstyret under levering.

3. Returnering

3.1 Alle reparationer udføres i overensstemmelse med kvalitetsstandarder. Hvis der opdages fejl i reparationen i denne periode, bedes du kontakte os for behandling af din klage.

3.2 Returnering og ombytning: Reparationstjenester kan ikke returneres eller ombyttes. Hvis der opstår spørgsmål eller klager, bedes du kontakte os via de angivne kontaktoplysninger.

4. Kontaktinformation

Navn: Thy Dental
Adresse: Lyngs Kirkevej 6, 7790 Thyholm
CVR-nr.: 44935120
E-mail: info@thy-dental.dk
Tlf. :+45 50 20 69 70

5. Lovgivning og jurisdiktion

Disse handelsbetingelser er reguleret af lovgivningen i Danmark. I tilfælde af tvister, skal de behandles af danske domstole.

Select a Pickup Point